تشييع پيکر شهيد بسيجي در سلماس

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


تشييع پيکر شهيد بسيجي در سلماس

ا
تشييع پيکر شهيد بسيجي در سلماس

پیکر بسیجی شهید مسلم پاکروان که سه روز پیش در درگیری با اشرار به شهادت رسید، عصر روز یکشنبه در سلماس تشییع شد. .

به گزارش ایرنا در این آیین معنوی که خانواده معظم شهدا نیز حضور داشتند، پیکر مطهر این بسیجی شهید از میدان جانبازان تا گلزار شهدای سلماس تشییع و به خاک سپرده شد.


مردم در این آیین با سر دادن شعارهای مرگ بر تکفیری، مرگ بر ضد ولایت فقیه، 'ای شهید خون تو جاودانه است'، بر پیروی از راه شهدا تاکید کردند.

 
امام ‌جمعه سلماس در این مراسم با بیان اینکه جوانان غیور ایران اسلامی برای دفاع از اسلام و وطن جانفشانی می‌ کنند، گفت: صلابت خانواده شهدا نشان از قدرت و روحیه بالای آنان دارد.


حجت‌ الاسلام سیدمحمد موسوی افزود: تکفیری ها و اشرار مصمم هستند تا کشور ما را دچار مشکل کنند اما باید بدانند جوانان ایران اسلامی آمادگی دارند از میهن و ناموس خود تا پای جان دفاع کنند.


وی گفت: دشمنان بدانند که نمی‌ توانند ایران اسلامی را تا زمانی که مردان غیور و سلحشور دارد، دچار چالش کنند.


به گزارش ایرنا، بسیجی شهید مسلم پاکروان از کارکنان گردان 317 ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلماس، اواخر هفته گذشته در درگیری با اشرار در منطقه عملیاتی قلعه رش سلماس به درجه رفیع شهادت نائل شد.


سلماس 722 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده و حدود سه هزار نفر جانباز، آزاده و ایثارگر دارد که نشان دهنده نقش برجسته این شهرستان در عرصه ایثار و شهادت است . . .

ايرنا



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 347

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف